Skontaktuj się z Nami
Kraków – Sprzedaż Bezpośrednia
Bratysławska 1A
31-201 Kraków(+48) 12 428 55 45
Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 9:00 – 17:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 9:00 – 17:00
Piątek: 9:00 – 17:00
Sobota: nieczynne- Biuro w Krakowie jest nieczynna zawsze w ostatni i pierwszy pracujący dzień miesiąca.
Kraków – Sprzedaż Wysyłkowa
Bratysławska 1A
31-201 Kraków(+48) 12 619 20 32
- Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 9:00 – 17:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 9:00 – 17:00
Piątek: 9:00 – 17:00
Sobota: nieczynne - Biuro w Krakowie jest nieczynna zawsze w ostatni i pierwszy pracujący dzień miesiąca.
Warszawa – Sprzedaż Bezpośrednia
Al. Jana Pawła II 80, lokal 4, wejście G
00-175 Warszawa- (+48) 22 635 57 02
- Poniedziałek: 10:00 – 17:00
Wtorek: 10:00 – 17:00
Środa: 11:00 – 18:00
Czwartek: 10:00 – 17:00
Piątek: 10:00 – 17:00
Sobota: nieczynne - Biuro w Warszawie jest nieczynna zawsze w ostatni pracujący dzień miesiąca.
KONTO BANKOWE PLN
ALIOR Bank Centrala Warszawa,
ul. Łopuszańska 38D
Nr: 58 2490 0005 0000 4530 5582 9910
KONTO BANKOWE EURO
ALIOR Bank Centrala Warszawa,
ul. Łopuszańska 38D
Nr: PL36 2490 0005 0000 4600 6970 5724
KOD SWIFT: ALBPPLPWXXX
Masz pytania?
Wyślij do Nas wiadomość. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Zasady Składania Zamówień i Wysyłania Paczek
Przedpłata przelewem, kartą, dotpay
- Jeżeli suma zamówienia jest mniejsza niż 1000 zł – stała opłata 18 zł.
- Jeżeli zamówienie przekracza 1000 zł jest realizowana bezpłatnie.
- Uwaga: na sumę 1000 zł może się składać kilka zamówień – towar jednak musi być wysłany do jednego Odbiorcy.
Płatność przy odbiorze
- Jeżeli suma zamówienia jest mniejsza niż 1000 zł – stała opłata 20 zł.
- Jeżeli zamówienie przekracza 1000 zł jest realizowana bezpłatnie.
- Uwaga: na sumę 1000 zł może się składać kilka zamówień – towar jednak musi być wysłany do jednego Odbiorcy.
ALIOR Bank Centrala Warszawa,
ul. Łopuszańska 38D
Nr: 58 2490 0005 0000 4530 5582 9910
Przed każdym odbiorem przesyłki należy dokładnie obejrzeć stan paczki, czy nie są widoczne jakieś uszkodzenia lub jej próby otwarcia (stan taśmy firmowej itp.). W przypadku ich zaistnienia należy bezzwłocznie domagać się od przewoźnika spisania protokołu na tę okoliczność.
- telefonicznie, pod numerem Tel. 12/619 20 32
- faksem, pod numerem Tel. 12/429 58 10
- e-mailem, na adres: paczki@drnona.pl
- za pośrednictwem Systemu Zamówień SOLARIS
– numer ID oraz imię i nazwisko
– dokładny adres (ulica i numer, miasto, kod)
– kontakt zwrotny (telefon, e-mail)
Zamówienia telefoniczne są przyjmowane codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Działu Sprzedaży Wysyłkowej (pon-pt 9.00 -17.00).
W przypadku paczek opłacanych z góry, realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu otrzymania potwierdzenia wpłaty (potwierdzenie prosimy wysyłać na fax. działu zamówień tj. 12/429 58 10 lub e-mail: paczki@drnona.pl).
Wszystkie zamówienia realizowane są firmą kurierską DPD Masterlink.
Kontakt telefoniczny z odziałem firmy kurierskiej w Państwa mieście można znaleźć pod tym adresem.