Ideą programu Loyalty Club jest nagradzanie ludzi, którzy stale korzystają z produktów Dr. Nona. Dotyczy to zarówno Dystrybutorów już obecnych w firmie, jak i nowych, dopiero przystępujących.

Przez 25 lat istnienia firmy staraliśmy się nie wprowadzać znaczących zmian w marketingu i administracji ,ale czas nie stoi w miejscu. Powstają nowe technologie, nowe rozwiązania i nowe trendy. Świat się zmienia i wraz z nim my się zmieniamy.
Jedyną rzeczą, która pozostaje niezmienna, jest nasz stosunek do ludzi, którzy zawsze są dla nas główną wartością. To dzięki ich zainwestowanej w pracę ogromnej energii, zyskaliśmy dodatkową siłę i zaufanie do naszej wspólnej szczęśliwej przyszłości.
Jesteśmy za to bardzo wdzięczni!

Opracowując długoterminowy plan rozwoju firmy, jak zawsze podążamy za potrzebą stworzenia z jednej strony komfortowych warunków działalności dla naszych Dystrybutorów, a z drugiej strony skutecznego systemu premiowania za wykonaną pracę.
Staramy się, aby praca naszych Dystrybutorów w firmie była dla nich stylem życia i zapewniała możliwość samorealizacji.

Jednym z warunków udanego wdrożenia długoterminowego planu rozwoju jest stworzenie na oficjalnej stronie internetowej firmy „Dr. Nona” platformy, która powinna stać się interaktywną platformą, pozwalającą szybko dostarczać istotne informacje naszym partnerom, prowadzić promocje w internecie, zamawiać online, a także zapewnić dodatkowe usługi i serwis.
Wierzymy, że ten model ma wszelkie szanse nie tylko stać się pomocnym narzędziem w pracy naszych partnerów, ale także przyciągnąć młodych ludzi do firmy.

Korzystanie z platformy „Dr. Nona” zapewnia:

  • Utworzenie osobistego konta;
  • Tworzenie wirtualnego portfela do gromadzenia punktów i wymiany ich na nagrody;
  • Uruchomienie pełnej wersji aplikacji mobilnej;
  • Uruchomienie ulepszonego, zaktualizowanego sklepu internetowego;
  • Organizację scentralizowanej dostawy produktów;
  • Możliwość sprzedaży ekskluzywnych produktów online;
  • Wprowadzenie uniwersalnego systemu płatności w firmie i nie tylko.

W ubiegłym roku przeprowadziliśmy szereg zadań przygotowawczych. A dziś z przyjemnością informujemy o uruchomieniu projektu, który zostanie w pełni wdrożony w latach 2019-2020.

Wejście do klubu lojalnościowego odbywa się na zasadzie dobrowolności.

Posiadacz karty „Dr. Nona Loyalty & Rewards Club ”otrzymuje:

  • Dostęp do wszystkich produktów „Dr. Nona” i „Clinic Lenom”;
  • Możliwość zakupu nowych produktów firmy;
  • Aktualne informacje od firmy na adres e-mail lub SMS;
  • Możliwość udziału w dodatkowych promocjach firmy na stronie internetowej i w sklepie internetowym;
  • Dodatkowe naliczenie do 3% punktów bonusowych „cashback” za osobiste zakupy, jako podziękowanie za lojalność. Wymiana punktów premiowych na firmowe produkty planowana jest od 1 stycznia 2020 roku.

Warunki przystąpienia do programu Loyalty Club: 

  • Wypełnienie formularza w przedstawicielstwie firmy lub na stronie internetowej firmy www.drnona.pl;
  • Opłata kosztów uczestnictwa w klubie „Dr. Nona Loyalty & Rewards Club ”;-249 PLN
  • Otrzymanie karty identyfikacyjnej klubu .
Dołącz do klubu